čtvrtek 14. listopadu 2013

FRITTATA SE SUŠENÝMI RAJČATY A KOZÍM SÝREM


Já myslím že Frittata má mnoho podob a každý si může uvařit tu svou. Já jsem vyzkoušela s kozím sýrem a jako lehká večeře se hodí perfektně. S touhle pánví GreenPan se vaří báječně a rozhodně jí dlouho neopustím.

CO POTŘEBUJEŠ:

1 lžíce másla
7 vajec
1 cibule
1 malá cuketka
hrst čersvé bazalky
hrst polosušených rajčat
5 plátků kozího sýra
sůl, pepř

  1. Nejprve jsem si vymazala pánev máslem, kterou jsem si nechala rozpálit. Mezi tím jsem si ve velké míse rozklepla celé vejce které jsem ochutila solí a pepřem a vše jsem trochu rozšlehala. Jen aby se bílky a žloutky lehce spojily.
  2. Cuketu jsem nakrájela na tenké plátky, které jsem zvlášť orestovala s nakrájenou cibulí a po vychladnutí jsem vše přidala do rozšlehaných vajec.
  3. Pak jsem vaječnou směs nalila na rozpálenou pánev vymazanou máslem a nechala asi 7 minut zatuhnout. Když už směs pomalu začala tuhnout, tak jsem frittatu rovnoměrně posypala rajčátkama a kozím sýrem.
  4. Pak jsem celou pánev dala pod gril, aby se frittata hezky dopekla.  Pečte velmi pozvolna, dokud vajíčka neztuhnou. Frittatu neobracejte a pečte jen z jedné strany. Spodek musí být vypečený a horní část jemně vláčná.

3 komentáře:

  1. Frittatu dělala moje oblíbená restaurace, kterou bohužel ale zabil Covid. :( Takže teď hledám nějakou pěknou italskou v okolí Pardubic, kam by se dalo zajít. Roušky a respirátory máme, testy taky, očkovaní jsme též, takže chceme začít zase konečně znovu naplno žít. A protože jsme s manželkou oba gurmáni, tak chceme objevovat nové podniky, které buď vznikly nebo se modifikovaly přes lockdown. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že to teda vypadá fakt moc pěkně. Jako to by si člověk hned dal. Přitom je to jídlo z jedné litinové pánve, takže v zásadě nic složitého. Já osobně mám přesně tyhle věci rád. A jak to tak říkám, tak jsem na to dostal docela chuť, takže mám asi nápad na dnešní večeři. :)

    OdpovědětVymazat