pondělí 25. listopadu 2013

DÁRKY NA MIKULÁŠE


Tak já už taky peču perníčky a jsem úplně štronzo, jak to všude svítí a začíná nákupní horečka. Jak říká moje maminka každý rok: "Letos děti ty vánoce budou chudý." A hádejte jak to dopadne, no chudý nikdy nejsou :-) Tak já se budu taky trochu opakovat, letos budou dárky tzv. jedlé!

Tady máte malé tipy na dárky nebo jak je třeba zabalit:

1. puntíkovaný pytlíček a samolepky z Bella Rosse třeba na zabalení domácích cookies

2. dřevěné kolíčky v krásném látkovém pytlíčku od Bella Rosse

3. plechová krabice v hedvábném papíře z Bella Rose na to nejlepší cukroví 

4. kalíšek na svíčku z Butlers.cz můžete jen tak polepit

5. pytlíček z Tchiba a štítky (čísla) z Ikea

6. pytlíček z Tchiba a ozdobná lepící páska z Bella Rosse

7. adventní čaje z drogerie DM, 24 kousků a každý má jinou chuť

8. domácí paštika (Luncheon Meat) od Tomáše Babince

9. domácí jeřabinová omáčka 

10. sklenice s uzávěrem od Bella Rosse třeba na ochucenou sůl

11. dřevěné houbičky ze SUPERSTORE

11 komentářů:

  1. super náapdy! :-)Bella Rosse ten obchod miluju! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno to vypadá moc krásně! Bella Rose má vůbec pěkné věci, ale některé mi přijdou cenově dosti přemrštěné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi trochu máš pravdu, ale proč si neudělat radost. :)

      Vymazat
  3. To je krása! :)..už se těším, až taky začnu pect a balit!:)

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou bezva nápady..vypadá to nádherně :)
    letos opravdu,ale opravdu nemám peníze, a tak se něco jako tohle vážně hodí ;)
    no a nebo se vrátím ke svému původnímu konceptu - ponožkové vánoce :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. No jasně, ponožkové vánoce jsou stejně nejlepší. :) Souhlas

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné nápady a samé osvědčené značky:-) BR, Tchibo, Butlers (objevila jsem teprve nedávno a už máme "sem tam" něco doma, nedá se odolat :-) Ještě navštěvuju peknydomov.cz, noblesse.cz, petitart.cz - třeba tam taky najdete inspiraci:-) Krásný předvánoční čas. Vendula

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní! Děkuju moc za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  8. S.O.S. holky nemůžu nikde sehnat jakýkoli menší krabičky, do kterých bych dala ten balzám. Mám pocit, že jsem se ptala snad všude a marně. Máte nějaké tipy? Díky moc

    OdpovědětVymazat