úterý 27. srpna 2013

MARINOVANÉ BROSKVE S PEPŘEM


Tak paráda, léto končí a já mám pocit, že jsem si ho ještě neužila. Tak aspoň se musíme potěšit nějakým tím alkoholem. :) Zrovna tyto marinované broskve se hodí do teplejšího počasí. Ale budeme doufat, že teplá vlna ještě dorazí.

CO POTŘEBUJEŠ:

broskve
Prosecco - já preferuji suché nebo Bohemku brut
nadrcený černý pepř
snítka rozmarýnu nebo tymiánu

  1. Nejprve jsem si broskve nožem nakrojila do tvaru kříže. Pak jsem všechny broskve dala do mísy a přelila vařící vodou. Nechala jsem je chvilku ve vroucí vodě a pak jsem je ponořila do studené. To, aby se lépe oloupaly. Slupku jsem oloupala a broskve jsem nakrájela na měsíčky.
  2. Kousky jsem nandala do mističek, přelila jsem je Proseccem a posypala drceným pepřem.
  3. Na závěr jsem dala snítku rozmarýnu, ale ten není tak důležitý. Jen tomu dává šmrnc a trochu vůni.

Misky Sal, které jsem pořídila v NORDIC DAY, jsou teď ve slevě!


9 komentářů: