pondělí 2. ledna 2012

LIMETKOVÝ CHLEBÍČEK S OLIVOVÝM OLEJEM






Předem vám chci moc poděkovat za návštěvnost, jste pro mě hnací motor. Jsem ráda, že alespoň místo každodenních mateřských rituálů se můžu s vámi trochu odreagovat. Velký dík!
Tak že mimo jiné jsem o Vánocích upekla tento luxusní olivový chlebíček, podle této šikovné blogerky a musím uznat, že je skvělý. Lákalo mě upéct něco sladkého z olivového oleje, pač ten leju skoro do všeho. :-) Všem doporučuji.
Jo a úplně bych zapomněla, přidala jsem mandle do těsta a místo citronové polevy jsem udělala limetkovou variantu, ta to mu dala říz.

2 komentáře:

  1. Tereza som moc rada a poctená Tým že sa Ti receptík páči a hlavne že chutí:) Ďakujem za peknú prezentáciu:)

    OdpovědětVymazat
  2. RAjka- To já musím poděkovat za inspirativní blog :)

    OdpovědětVymazat