úterý 27. září 2011

SALÁT S FÍKY










Salát z mladých lístků s ořechy a medem strčí do kapsy všechny komplikované předkrmy!

CO POTŘEBUJEŠ:
hrst rukoly, hrst lístků mladého salátu nebo polníček. Co kde najdete :)
5 fíků
100g gorgonzoli nebo modrého sýra 
lžíce vlašských ořechů
lžíce piniových oříšků
lžíce medu
lžíce olivového oleje
sůl

Opláchnuté lístky a fíky jsem naaranžovala na talíř, přidala gorgonzolu. Piniové oříšky jsem opražila nasucho v rozpálené pánvi a přihodila s vlašskými ořechy na salát. To vše jsem pokapala medem, který jsem rozehřála v mikrovlnce, aby lépe tekl. Potom jsem salát posolila a polila olivový olejem. Důležité je salát rychle podávat, aby příliš  nezvadl.

14 komentářů:

  1. tak tohle vypadá totálně dokonale! miluju fíky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to úžasně! Vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to krásně ale vůbec si nedokážu představit chuť, asi by mi to spíš nechutnalo..

    OdpovědětVymazat
  4. tento salat musi byt uuzasny! normalne by som takej kombinacii chuti nedoverovala, ale pred zhruba mesiacom som robila velmi podobny salat ako ty http://anetagoesyummi.blogspot.com/2011/09/vraj-najsexi-salat-na-svete-tvrdi-to.html a bola som tiez uplne nadsena. wow!

    OdpovědětVymazat
  5. Anetka- Tento recept jsem okoukala v bistru Aromi La Bottega, který je úžasný. Jen jsem tam přihodila pinie,ořechy a celkem to ladilo :) Děkuju moc za zpávičku:) PS: tvůj salát vypadá krásně. T.

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčátka- jsem moc ráda, za všechny vaše hezké komentáře!!!!!!!! Velké díky. Tereza Výpečky

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzkouseno! A je to naprosto skvele a dokonale! Mlask! :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak, paráda!!!!! :) T.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásička.

    Terezo, prosím, kontaktovala bys mě? Myslím, že pro tebe mám zajímavou blogonabídku? Můj mail je hannah@radikalniveverka.cz

    www.vyvarovna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Fíky, paráda, taky teď na nich ujíždím společně s kaštany, řepou a kukuřicí. Skvělé fíky za super ceny mají na zelinářských trzích v Holešovicích.

    OdpovědětVymazat
  11. fíky super, ale oloupat je bude voser. ze šlupek se totiž dělaj afty

    OdpovědětVymazat