pondělí 6. června 2011

BRAMBOROVÝ SALÁT S AVOKÁDEM





Začíná se nám tady klubat léto, tak jsem vám připravila lehký salát. Kamarádky mu říkají mlaskací :) Já si myslím, že podobnou variantu asi znáte. Trochu to je, co dům dal. :) Určitě vás příjemně osvěží a nebojte,  neutlumí. :)



CO POTŘEBUJEŠ
nové brambory uvařené a nakrájené na plátky
1 zralé avokádo
kapary

NA ZÁLIVKU
olivový olej
dijonská hořčice
šťáva z limetky
pažitka nakrájená na jemno
hrubá sůl, pepř
lžička hnědého cukru

Bohužel gramáž vám nemůžu upřesnit, všechno je podle chuti :) Zálivkou nešetřete, brambory hodně chuť pohltí. Jinak moje vykvetlá pažitka :) květy vypadají krásně a mají výbornou nasládlou chuť.

Všechny ingredience na zálivku jsem prošlehala metličkou v misce a nalila na ještě trochu teplé brambory. Dresink se lépe vsákne a dá tomu lepší chuť. Přidala jsem nakrájené avokádo a posypala kapary a kvítky. Na konec jsem dala salát vychladnou do ledničky.

7 komentářů:

  1. ne, nemůžu chodit na tvůj blog ve večerních hodinách :D Jdu si rychle lehnout! :D

    OdpovědětVymazat
  2. tvuj blog mám uplně nejradši! doporučila jsem ho mamce a babičce a chci aby vařily podle tebe!!! :D

    nejlepšíííííííí!

    OdpovědětVymazat
  3. Když dělám já 'co dům dal', takhle načančaně to nevypadá. :D Mňam.

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, tohle je přesně recept pro moje choutky zlato:)

    OdpovědětVymazat
  5. Všem se moc omlouvám, za moje večerní příspěvky.))) Bohužel to vyjde kolem 21:30 až dítě usne a já můžu blogovat :-D

    Evo: díky moc, jen už tady mám trochu trému.))) Většinou maminky a babičky vařej přeci nejlíp!!!

    Holky moje, vaše komentáře jsou nejlepšíííí Díky všem!!! Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá naprosto perfektně a navíc zvládnutelně. :) Lehké co dům dal dělám tak, že zeleninu co dům dá nakrájím na přibližně stejné kousky (posledně lilek, brambory, rajčata) a zaleju to semínkatou hořčicí s olejem a majoránkou, a zapejkám na tolik stupňů, kolik podle veliksoti kousků odhadnu. Perfektní teplé čestvé s parmezánem, i vychladlé jako salát.

    OdpovědětVymazat