pátek 11. února 2011

BANANA BREAD



Banánový chlebíček si můžeš přizpůsobit dle svých chutí. Můžeš přidat různé druhy ořechů nebo přidat rozinky, prostě co máš doma. Baví mě, že chlebíček je vláčný a není to žádná suchá fofr buchta))) A  provoní celej byt. Hlavně to není nic složitého.

CO POTŘEBUJEŠ

250g polohrubé mouky
200g hnědého cukru
1 vejce
1 lžička prášku do pečiva
75ml mléka
110g másla
3-4 zralé banány
60g vlašských ořechů - já jsem použila mandlové plátky a nasekanou čokoládu
Přidala jsem mletou skořici a perníkové koření.


  1. Banány rozmixuji s mlékem a pak rozmíchám s máslem. Přidám ostatní suroviny a nakonec mouku.
  2. Potom těsto naleju na vymazaný a vysypaný plech - nejlépe pekáč obdélníkového tvaru.
  3. Chlebíček hustě posypu mandlemi a peču asi 45 minut při 175°C.

12 komentářů:

  1. ja si pamatuju, jak jsem tohle jedla v usa temer denne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekla jsem dýňový, v plánu mám kokosový. Tyhle sladké - emerické chlebíčky fakt oceňuju, je to rychlé, chutné, dá se upéct i poměrně zdravě. Zvlášť když ted chystám synovi od té doby, kdy začal dojíždět na střední školu - celý oběd s sebou do krabičky a snažím se jí naplnit tak nějak pestře.
    Ty mandlové plátky dělají divy i v těstě. Vyzkoušela jsem to právě v tom dýňovém:
    http://toffo.blog.cz/1010/dynovy-chlebicek-se-skorici-mezi-radky
    Jsou téměř neviditelné, ale tak příjemně křupou!
    P.S Obdivuju fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. myslím, že mám plán na neděli.. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné výtvory, neskutočné fotky!!! klobúk dolu!

    OdpovědětVymazat
  5. Dora- děkuju moc, jinak máš moc hezkej blog ))))

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuju za krásný komentáře, hlavně 104 pravidelným čtenářům....díky Tereza

    OdpovědětVymazat
  7. ďakujem aj ja za pochvalu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. banana bread je moc dobrý(mám trošku jiný recept, ale ve výsledku to bude asi dost podobné) a je to ideální způsob, jak se zbavit zahnědlých/pomačkaných banáů, které by jinak nikdo nejedl...a výborný je cuketový chlebíček, ten miluju ze všeho nejvíc.
    a také místo ořechů dávám dovnitř nasekanou čokoládu na vaření

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna jsem ho vyzkoušela a je naprosto fenomenální, jen jsem ho pekla o něco déle. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ješitná blondýna27. května 2021 v 13:50

    Banana bread jsem několikrát zkoušela, ale nikdy mě úplně nezaujal. Pro mě je největší favorit klasická buchta na plech a různé variace na ní. Třeba takové míša řezy nebo buchta s želé s pudingem a domácí šlehačkou. To jsou prostě moji favoriti, který mám ráda. Jasně, není to úplná dietka, ale zase toho nesním celý pekáč. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím! Je to skvělý recept, moc mi chutnal, akorát se mi stalo tady trochu nehoda kvůli tomu. Jel jsem mámě odvést tento chlebíček domů ke den matek na mém elektrokole a najel jsem na nějaký kamínek a spadl. No to tedy bylo, celý poškrábaný, krev a chlebíček všude. Dokonce i všude na mě :D To se mi tedy vyplatilo..

    OdpovědětVymazat