sobota 4. prosince 2010

CACAO SAMPAKA


Možná si myslíte že jsem úchyl na čokoládu, ale není to pravda. (možná trochu jo:)
Oběvila jsem úžasnej španělskej obchod s čokoládou a kakaem. Konečně taky něco u  nás. Je pravda, že je obchod trochu zruky, ale  ten výlet metrem  stojí za to. CACAO SAMPAKA  http://www.cacaosampaka.com/#Nullse  se nachází u metra Českomoravská v Galerii Harfa, myslím že je to první patro. Já jsem si nakoupila různý vychytávky třeba čokoládu s afrodiziakem. Můžete si nakombinovat svoji bonboniéru, nebo koupit jednu pralinku, kterou vám zabalí do mini krabičky. Připadala jsem si jako v ráji. Domu jsem přinesla příteli čokoládový bonbon s parmazánem - super zážitek - úžasné! Jinak všechno asi rozdám :)

6 komentářů:

  1. Waw, to vypadá vážně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. to zní dobře, už přemýšlím komu udělat radost čokoládovým bonbonem! (když mám galerii harfa kousek od činžáku)

    OdpovědětVymazat
  3. No, a zkusili jste tu s tím afrodisiakem? Funguje?

    OdpovědětVymazat
  4. ještě nee, ale určitě to funguje!!! počkej na ježíška

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím všechny, musím vám oznámit, že kdo neskusil, ten už nezkusí, alespoň ne v ČR...prodejna v Galerii Harfa je zrušena:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééééé, tak to je mi líto. To je velká škoda, mám pocit všechno co je hezký a dobrý to v Čechách končí:( Možná to byla špatná volba lokality. Jinak děkujem za info.

    OdpovědětVymazat