pátek 17. září 2010

KUS-KUS




Tohle jídlo vařím když nemám moc času, nebo když jdeme někam na piknik. Pohostím své vegetariánské kamarády a všichni jsou moc spokojení.

CO POTŘEBUJEŠ

1/2 hrnku kuskusu
rajčata
2 hrsti petrželky
2 limetky
římský kmín, chilli papričku, sůl, pepř
lžíce olivového oleje

Koření přidávám do suchého neuvařeného kuskusu a zeleju horkou vodou, aby se koření krásně provonělo. Jednoduše smíchám vychlazený uvařený kuskus s nakrájenými rajčaty a petrželí, zakapu limetkou a olivovým olejem.

FALAFEL
Směs falafelu kupuju v bio prodejnách, podle jednoduchého návodu směs uvařím. Mám jen takovou malou vychytávku, že placičky obalím v sezamu. Falafel pak hezky křupe))) nebo můžete přidat čerstvý koriandr. Ještě jsem se nepokusila o domácí výrobu, tak třeba příště!

9 komentářů:

  1. Pomůžeš mi s občerstvením na svatební mejdan, žejo? Prosííííím :)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé super. zrovna jsem si koupila kuskus a vůbec nevím co s ním, takže moc děkuju za inspiraci ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak super, domluvíme se pak jak to provedem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, recept na kus-kus vypadá suprově :) Chtěla jsem se jen zeptat, protože kus-kus jsem ještě nedělala, na jak dlouho ho zalít? horkou vodou nebo vařící?

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, kuskus určitě zalej vroucí vodou, nechej ho lehce nabobtnat a hlavně ho přikrej pokličkou. Určitě na každém balíčku najdeš návod k přípravě. Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat